środa, 25 grudnia 2013

Nie B12, nie żelazo a motywacja:) Czyli post dla mnie, ale może i kogoś z Was "trafi":)

Dzisiejszy post powstaje dzięki temu, że w święta świat, w tym i ja, mamy wolne:)
Nadrabiam więc zaległości, odpisuję na maile i odkrywam zakamarki internetu;)

To właśnie tam, a dokładniej na youtube, odnalazłam dziś coś co naprawdę do mnie trafiło.
Jak już nie raz wspominałam działają na mnie fajne i dosadne cytaty, trochę takie amerykańskie podejście (no może bez "fake it till you make it") do fitnessu, z toną obrazków, fit stories i inspiracji. Jako, że jestem fanką postanowień noworocznych (zazwyczaj większość z nich udaje mi się spełnić, więc coś w tym musi być;) od 7 stycznia (bo taka wypada mi "zmiana" w pracy) będzie mnie można spotkać z samego rana na boksie (którego nie mogę się doczekać i wcale nie dlatego, że znalazłam ostatnio najpiękniejsze rękawice bokserskie świata - i są wegańskie, z wilkiem♥ - kto mnie zna wie, że mam świra na punkcie wilków i lisów;) na siłowni albo na jodze, bo kupuję karnet do, oddalonego o 5 minut od mojej pracy, klubu fitness.
Postanowiłam produktywnie wykorzystać czas przed pracą, zwłaszcza że i tak, aby dojechać muszę przyjechać 2 godziny wcześniej, bo dojeżdżam do innego miasta. Warto więc wykorzystać ten czas:)

Wracając do meritum, trafiłam dziś - ponownie - na filmik, który mnie rozbawił i dał mi zdrowo do myślenia:)




"Two roads diverged in a wood, and I took the one less traveled by." Robert Frost

Wybierz swoją drogę, przemyśl wszystko raz jeszcze i nie wybieraj tej łatwiejszej. Nie bądź nudziarzem;)

Ten i sporo innych fajowych filmików można znaleźć na profilu SoulPancake na yt. Przeglądam ten profil dziś od rana, w przerwach między jedzeniem i sprzątaniem, bo jednego i drugiego dziś naprawdę sporo:)

Podobają mi się też ich eksperymenty np. ten dotyczący wdzięczności, fajne to:)


Obejrzyjcie i dajcie znać czy się Wam podobało:)

A na koniec, staroblogowym zwyczajem, trochę motywacji w obrazkach:)







 I tym akcentem kończę, do 1 stycznia wyląduje tu post dietetyczny, jako że zaczęłam zbierać materiały:)

Pozdrawiam ciepło,
Wer





2 komentarze:

  1. Na moim blogu http://weganskiewesele.blogspot.com/ nominowałem Cię do nagrody Liebster Award. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Award :)
    Szczegóły w notce na moim blogu:
    http://veganicious.blogspot.com/2014/02/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń